Obchodní podmínky Beautyhouse Salon Verité
Čsl. armády 61/75, Zeleneč, 250 91
Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů (dále jen „poskytovatel“) a kupujícím poskytovaných služeb a produktů (dále jen „klient“).
- Provozovatel poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů dosvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
- Objednáním konkrétního termínu pro provedení služby (osobně/telefonicky/on-line rezervace) projevuje klient svůj souhlas s VOP poskytovatele. Nesouhlasí-li klient s těmito podmínkami, má možnost služeb salonu nevyužít.
Objednávka služeb
- Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem (osobně/telefonicky/on-line rezervace). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
- Změnu smluveného termínu či jeho rušení je potřeba ohlásit nejpozději 24 hod. předem (osobně/telefonicky/on-line rezervace). V případě pozdního ohlášení změny, zrušení termínu (později než 24 hod. předem) si poskytovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek ve výši 50 % z ceny objednané služby okamžitou platbou na účet.
- Nedostaví-li se klient ve smluveném termínu bez předchozí změny či zrušení, poskytovatel si vyhrazuje právo účtovat 50 % z ceny objednané služby okamžitou platbou. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo tohoto klienta již neobjednat.
- Dostaví-li se klient na objednanou službu se zpožděním, poskytovatel zkracuje dobu služby tak, aby následující klient mohl být obsloužen bez prodlevy. Kupující uhradí sumu za celou proceduru dle ceníku.
- Při překážce ze strany salonu a rušení termínu méně než 24hod. předem, bude v náhradním termínu klientovi poskytnuta sleva 25-50% z ceny objednané služby (v závislosti na okolnostech).
Dárkové poukazy
- Dárkový poukaz nelze směnit za hotovost.
- Platnost dárkového poukazu je ode dne vystavení do dne uvedeného jako konec platnosti včetně.
- Dárkový poukaz je potřeba předložit před provedením služby pro ověření jeho platnosti. Pokud je doba platnosti překročena, poukaz nemusí být akceptován a poskytovatel službu provede v případě, že za ni klient zaplatí částku dle ceníku.
- Pokud je poukaz vystaven na konkrétní hodnotu, cena poskytnuté služby se od této hodnoty odečte a příp. zůstatek klient může využít při další návštěvě v rámci platnosti poukazu. Je-li částka za provedenou službu vyšší než hodnota poukazu, tento rozdíl klient doplatí.
Odmítnutí služby poskytovatelem
- Poskytovatel si vyhrazuje právo klienta odmítnout v těchto případech:
- Klient trpí kontraindikacemi.
- Klient se dostaví na proceduru v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek.
- Klient se dostaví na proceduru se zdravotními problémy včetně oparu, ječných zrn apod.
Osobní věci a cennosti
- Poskytovatel nenese odpovědnost za případnou ztrátu osobních věcí a cenností před, v průběhu a po proceduře v prostorách provozovny.
- Cennosti si vždy ponechejte v bezprostřední blízkosti při proceduře.
Ochrana osobních údajů
- Ochrana osobních údajů Klienta je Poskytovatelem poskytována v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „Nařízení GDPR“) a dalšími obecně závaznými právními předpisy.
- Osobní údaje Klienta budou Poskytovatelem zpracovávány, shromažďovány a uchovávány pouze pro účely plnění Smlouvy. Klient souhlasí, aby Poskytovatel shromažďoval, uchovával a zpracovával jeho citlivé osobní údaje v rozsahu nezbytném pro poskytnutí Služby (dále společně jako „Osobní údaje“). Uvedený souhlas je poskytován pouze pro účely poskytování Služby.
- Klient bere na vědomí, že je povinen bez zbytečného odkladu informovat Poskytovatele o změně Osobních údajů.
Ceník
- Platný ceník všech služeb je k nahlédnutí přímo v provozovně a na webových stránkách (www.salonverite.cz).
- Objednáním služby klient souhlasí s uvedenými cenami.
Reklamace
- Reklamace musí být uplatněna písemně bez zbytečného odkladu po zjištění vady. K později učiněným reklamacím nebude brán vzhledem k povaze služby zřetel. Reklamace musí obsahovat popis vady, v čem spočívá a jak se projevuje. Uplatnění reklamace bude Klientem zasláno v listinné formě na adresu provozovny.
Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti
- Vstupem do provozovny vyjadřuje klient souhlas se zásadami bezpečnosti práce, provozním řádem poskytovatele a zavazuje se k dodržování bezpečnostních a hygienických pokynů poskytovatele.
Platnost a účinnost
- Tyto OP vstupují v platnost dne 1.1.2022 a tvoří nedílnou součást ústní úmluvy o poskytnutí služeb. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit OP bez předchozího upozornění.
Děkujeme Vám za respektování obchodních podmínek.
Tým Beautysalonu Verité